מבנה המערכת האנושית

המערכת האנושית כוללת 3 מערכות מידע:

המוח הדפוסי-רגשי – מערכת מידע סגורה הכוללת מידע אישי היוצר נקודת מבט סובייקטיבית המהווה מסנן דרכו אנו רואים את העולם. מכילה מידע בהיקף מצומצם, ומתוקף היותה סגורה לקליטת מידע ממחזרת את אותם דפוסי החשיבה והשפעתם על הרגשות , רמת האנרגיה והגוף הפיזי.
המוח ההגיוני – מערכת מידע פתוחה הכוללת נקודת מבט אובייקטיבית. המוח ההגיוני מאפשר לנו להיות מודעים, לנטרל את ההשפעות  של המידע השלילי הקיים במוח הרגשי, ולשמור על רמת אנרגיה גבוהה במוח. מתוקף המבנה הפתוח של המערכת היא צומחת ומתפתחת,  מכילה מידע מאורגן בכמות גדולה, ומהווה גשר לחיבור למערכת הנפשית.
המערכת הנפשית – מערכת מידע אינסופית, אחראית על ההתפתחות הרוחנית ומגבה את שני המוחות האחרים. זוהי מערכת מידע ניידת, היוצאת ונכנסת לגופנו בהתאם לדינמיקה המתרחשת בין המוחות.
הגוף – כלי המדידה דרכו אנו חווים את המידע בו אנו משתמשים.

הדינמיקה בין המערכת

ברירת המחדל של מוחנו היא לפעול דרך המוח הרגשי. כיוון שהמידע במוח הרגשי מושתת על שני שליש מידע שלילי, לרוב אנו נמצאים ברמת אנרגיה נמוכה במוח.
ההשלכות של רמת אנרגיה נמוכה הן רגשות שליליים, רמת מתח גבוהה, חוסר יכולת של המוח לנהל את התפקוד הפיזיולוגי בצורה תקינה, ואיבוד היכולת המגנטית למשוך אלינו את המערכת הנפשית בחזרה לגוף.
התנהלות אוטומטית זו במשך שנים יוצרת אצלנו את המציאות של חסר בעולם החיצון כמו זוגיות לא נעימה, קשיים כלכליים,  חוסר בסביבה תומכת, ואת המציאות בעולמנו הפנימי המתבטאת בבריאות לקויה, רמת מתח גבוהה, ופחדים המלווים אותנו כל הזמן.
כדי לשנות את התגובה האוטומטית עלינו להפעיל באופן מודע את המוח ההגיוני. כאשר אנו פועלים מתוך מערכת מידע אובייקטיבית הרואה את העובדות, במקום מערכת מידע סובייקטיבית המעוותת את ראיית המציאות, אנו יכולים להפסיק את הפרשנות השלילית למציאות ולבנות נקודת מבט המיטיבה איתנו.
כך נשמור על רמת אנרגיה גבוהה במוח.
כאשר למוח רמת אנרגיה גבוהה אנו יכולים להתחבר למערכת הנפשית, לחוש מלאות וסיפוק, ולממש בעולם החיצון את הרצון הפנימי והיצירתיות שלנו.
 מעבר למערכת אנושית המשתמשת בכל מערכות המידע שיש לה באופן מבוקר ומועיל הוא תהליך.
באותה הדרך שאנו מחליטים לאמן את שרירי גופנו, לחזק אותם, ולעצב אותם, מתוך הבנה שהשריר  לא ישתנה בין רגע, כך עלינו לפעול עם שרירי מוחנו.
התוצאה של התהליך מופלאה, שכן אנו פונים לשנות את המקור היוצר את  מכאובינו הפיזיים והרגשיים, ובכך אנו משנים את חיינו בכל הרמות.

מטפלי השיטה מחכים לך

כל המטפלים באתר הוסמכו ע”י יהודית מילוא

גבעתיים / תל אביב / רמת גן
התמודדות עם אובדן, פחדים וחרדות, מערכות יחסים, משפחה, הורות וילדים
חולון וב- ZOOM
מצבי משבר, ובעיות תקשורת והבנה
ZOOM
חרדה דיכאון ומשברי חיים מורכבים, בעיות נפשיות
ת״א-רמת גן, וב ZOOM
כל טריגר שקיים בנו מתחבר לעולם שלם של בעיות
הרצליה וב ZOOM
טיפול רגשי לנשים בלבד תוך התמקדות בקבלה ואהבה עצמית, ככה כמו שאני
קרית ביאליק , קיבוץ כברי, ZOOM
אובדן הריון, זוגיות, קריירה
ZOOM
התגברות על משברים/דיכאון ויצירת שינוי בכל תחום בחיים!
רמת אביב, בנימינה + ZOOM
דימוי עצמי, בטחון עצמי, פחדים וחרדות, חוויות דחייה וריצוי, מציאת זוגיות
תל אביב +ZOOM
דימוי עצמי נמוך, משברים בזוגיות, חרדות והתקפי חרדה

מטופלים מספרים

יש לך שאלה כללית?

אפשר להשאיר פרטים או לכתוב לנו ישירות לוואצפ