תחומי מומחיות עיקריים

דימוי עצמי נמוך,
משברים בזוגיות,
חרדות והתקפי חרדה

טליה לביא כהן

מזה 2 עשורים טליה מלמדת ומלווה תהליכי התפתחות עבור אנשים הסובלים מבעיות רגשיות במכלול תחומי החיים, עם מומחיות בטיפול בבעיות וקשיים בדימוי העצמי, בזוגיות ואצל הסובלים מחרדות והתקפי חרדה. במהלך דרכה המקצועית הובילה מאות אנשים שחיפשו מזור ומענה לבעיות שהיוו חלק מהותי וקשה בחייהם, למקום של ריפוי, ושינוי מהותי ועמוק שהביא לאושר, לסיפוק ולשלווה.

דרך הטיפול מאופיינת בהתאמה אישית של מכלול הכלים והידע לכל מטופל, במרחב בטוח ואוהב עבור כל אדם שבוחר בדרך השינוי, בפשטות יישומית שמשנה חיים.

התהליך מאפשר לכל אדם להפוך להיות המטפל של עצמו, ולהמשיך בחייו עם הרבה כלים, הבנות, סיפוק ואהבה עצמית.

בנימה אישית

כיום בת 47 נשואה ואמא לשניים.

החיפוש והניסיון להבין כיצד אפשר לחיות עם פחות סבל וכאב, החל אצלי כבר מילדות, תוך רגישות גבוהה לסביבה. בגיל 22 החלטתי ללמוד רפואה סינית ושיאצו, סיימתי בהצטיינות אך השאלות עדיין היו שם… איך באמת ניתן לרפא את האדם? איך אפשר לעשות שינוי אמיתי?

איך ניתן להפסיק את הסבל? ואז, במקביל לשנה האחרונה בלימודים הכרתי את יהודית אורנייה מילוא, מייסדת השיטה. מייד הבנתי שהגעתי למקום שחיפשתי, ושם קיבלתי את התשובות לשאלות שהיו לי כל חיי.

הגעתי ליהודית אחרי פרידה קשה מזוגיות משמעותית ועברתי אצלה תהליך, בו נולדתי מחדש.

שם הבנתי למה משכתי את הזוגיות הזו לחיי, למה חוויתי את כל מה שחוויתי ולמה אין את מי להאשים או על מי לכעוס. הכל התחיל להיות מופנה אליי. הבנתי שהכל מתחיל ונגמר בי ונוצר כתוצאה מהמידע שהוטמע בילדותי, במערכת הרגשית -דפוסית.

הטיפול פתח בפני עולם חדש ומופלא שבו, ממקום של ביקורת וחוסר הערכה עצמית, למדתי להכיר את עצמי, לקבל את ולאהוב את עצמי כמו שאני על כל מה שמשתמע מכך. שיניתי את נקודות המבט שלי על עצמי ועל העולם וקיבלתי שקט, עוצמה, אהבה ובריאות טובה. בנוסף, הצלחתי לצאת מהמעגל שבו משכתי ונמשכתי לבני זוג שלא היו נכונים עבורי, ומימשתי זוגיות נפלאה שהובילה למשפחה וילדים

תעודות

מטפלת בשיטת ניאו-הומנולוגיה, מוסמכת אצל יהודית מילוא במהלך 10 שנות לימוד.

בדרכה המקצועית משלבת הכשרות מתחומים נלווים אותם חקרה ואף העבירה קורסים, בהם:

רפואה סינית ושיאצו, אקסס קונצסנס,

מאסטר טאפינג (פיתוח של eft)

הרפואה הגרמנית החדשה

רייקי והילינג

צרו קשר עם טליה

שיתופים והמלצות

יש לך שאלה כללית?

אפשר להשאיר פרטים או לכתוב לנו ישירות לוואצפ